close
今天很伤心啊~~
呜呜...很想哭...
祯祯...
我很对不起你...
对不起...
我不应该一直给你灌醋的...
我知错了...
因为...
呜呜呜呜呜呜.....
不想讲啊...

我要失去她了...
呜呜呜呜...
在这一刻才知道你对我最好~~
祯祯~~谢谢你对我不离不弃...
我不会再提起她
因为,
我对她的明恋到此结束!

哇哈哈哈~~
感觉好像放下心头大石哦...
唉...
也许她对我来说是负担...
呵呵...
我还是喜欢她~
只不过这次是朋友般的喜欢...
我还是最喜欢你的祯祯~~
呵呵...看了有没有很甜?
呵呵...

今天就写你吧祯祯...
祯祯对我很好...
和我一起Sot...
和我一起癫~~
和我一起玩~~
跟她在一起的每一分每一秒都很快乐~~
呵呵~~~~~~~
记得上次...
我因为某件事情生她气...
呵呵....
她也不跟我计较...
好喜欢你哦~~
呵呵呵呵~~

Today very sob~~
55...wanna cry...
JinJin...sry...
I shouldnt let u jealous...
i'm sry...
cuz...
5555555...
don wan say la....

I gotta lost her...
5555555555....
Untill now i only noe that is u treat me the best...
JinJin~~Thx u~~
I will never talk about her start this second...
Cuz...
The "love" between me n her was finished!!!

wahahahahah~~~
Felt free n easier now~~
haiz....
maybe she is a burden for me...
I still like her...
But only "fren love" ...
I still like-ing u~~JinJin~
hehe...felt sweet after read?
hehe...

This post write about JinJin u bah...
JinJin treat me so good...
Always Sot with me...
Play with me...
I felt happy in every minute...every second i be with her...
hehe...
I still remember...
last time i angry her for some personal reason...
But she still very good to me~~
Like u sooooooo much~~
hehe...
arrow
arrow
    全站熱搜

    小狼 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()